Formule 1

Max Verstappen ideale promotor: "83,4% van de Nederlanders kent hem"

Uitgegeven door Robertjan Vos van Zalingen • 9 juni 2016 02:10 • Print artikel

Red Bull Racing rijder Max Verstappen is een ideaal uithangbord voor bedrijven in Nederland, zo stelt Jumbo eigenaar Frits van Eerd. De ondernemer is zelf ook een fanatiek racer, dus was het voor hem een no-brainer om Max te gaan sponsoren toen hij in de Formule 3 ging racen. Vorig weekend werkten de twee samen bij het 'Familie Racedagen by Max Verstappen' evenement, waar Verstappen het publiek trakteerde op mooie actie met de Formule 1. Daar werd maar weer eens duidelijk hoe populair de achttienjarige nu is in ons land.



Van Eerd zei dat in het NRC Handelsblad: "Het effect van Max is groot. Niet dat we zoveel meer klanten hebben, daar is het ook niet voor bedoeld, maar ons merk is in aanzien gestegen. Uiteindelijk willen we een stoer merk zijn. Wij vinden het heel mooi om helden te kunnen koppelen aan ons merk. Daar krijgt het een positieve lading van."

Max is de laatste tijd natuurlijk ontzettend bekend geworden in Nederland, zijn zege in Spanje is daar de grote oorzaak van. Volgens Sebastiaan Westerhout van Repucom Nederland kent 83,4 procent van de Nederlanders de Red Bull Racing-coureur, wat hem natuurlijk ontzettend gewild maakt voor sponsoren.

Max Verstappen aanmoedigen bij de Formule 1 Grand Prix van Spa–Francorchamps!
Informatie Formule 1 Tickets voor de Grand Prix van Spa-Francorchamps



MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS