DTM

Superdrink wordt de officiŽle seriesponsor van de DTM Trophy en zet twee Audi's in voor Team Car Republic

Uitgegeven door Peter Vader • 1 februari 2020 14:03 • Print artikel

Het drankenmerk Superdrink wordt de officiŽle seriesponsor van de DTM Trophy. De nieuwe GT-raceserie, die in de baan verschijnt tijdens zes DTM-raceweekenden in 2020, zal van 24 tot 26 april van start gaan in Zolder (BelgiŽ) en zal zijn seizoensfinale houden in het eerste weekend van oktober op de Hockenheimring. Superdrink zal dit seizoen verschillende keren te zien zijn in de DTM Trophy. Als sponsor van de serie is het logo van het merk uit MŁnchen prominent zichtbaar, niet alleen op alle raceauto's, maar ook op alle teamtrucks en tijdens de podiumceremonies na de races. Bovendien ondersteunt Superdrink het Car Republic-team als hoofdsponsor. Het nieuw opgerichte team uit Hockenheim rond teambaas Max Penner neemt deel aan de 2020 DTM Trophy met twee Audi's R8 LMS.

DTM Trophy Superdrink Audi R8 LMS

DTM Trophy is ideaal platform
"Het concept van de DTM-Trophy heeft ons zover overtuigd dat we ons op veel manieren willen inzetten", zegt Claus Hummel van RMS Franchisetotal GmbH als merkeigenaar van Superdrink. "Als seriesponsor kunnen we niet alleen de bekendheid van ons merk aanzienlijk vergroten, maar kunnen we ook contact maken met duizenden autosportfans tijdens elk raceweekend, dankzij de aantrekkelijke activeringsopties in de DTM Trophy-paddock, onderdeel van de hoogwaardige merkomgeving van de DTM. Dit is het ideale platform om ons nieuwe blikconcept te presenteren. Als hoofdsponsor van Car Republic kunnen we ook onze zichtbaarheid verder vergroten. Ē

DTM Trophy biedt een aantrekkelijke merkomgeving
Superdrink als nieuw merk van RMS Franchisetotal GmbH geniet al jaren een toenemende populariteit met zijn twee functionele dranken. De isotone drank 'Take-it-easy' met groene thee, appel en kokoswater bevat weinig calorieŽn. Zijn gele buddy BLIJF MET 32% sap van passievrucht, sinaasappel en mandarijn is fruitig, levendig en verkwikkend. Beide dranken zijn ideale metgezellen voor, tijdens en na het sporten. Vanaf april zijn er de twee variaties in het blik.

"De start van de DTM-Trophy is het ideale moment voor ons om onze nieuwe Team Car Republic te lanceren", zegt teambaas Penner. "Samen met Superdrink willen we dat onze twee Audi's R8 LMS niet alleen hoogtepunten bieden op het gebied van uiterlijk, maar ook op het gebied van sport." Frederic Elsner, Director Event bij de DTM-overkoepelende organisatie ITR, zegt: ďWe zijn erg blij Superdrink te mogen verwelkomen als de officiŽle seriepartner van de DTM Trophy. De brede inzet van een innovatief en ambitieus merk als Superdrink onderstreept de aantrekkelijkheid van onze nieuwe raceserie. "

Veel prijzengeld, banden en brandstof gratis!
GeÔnteresseerde teams kunnen zich tot 11 maart 2020 aanmelden bij de DTM-overkoepelende organisatie ITR. Het inschrijfgeld bedraagt ​​23.000 euro plus btw per deelnemer, waarbij naast banden van seriepartner Hankook de brandstof ook gratis beschikbaar wordt gesteld aan de deelnemers bij alle officiŽle evenementen van de DTM Trophy. Na het einde van het seizoen wordt in totaal 150.000 euro aan prijzengeld verdeeld over de topdrie van het algemeen klassement. De beste juniorrijder komt ook in aanmerking voor een proefrit in een DTM-auto. Meer informatie over inschrijving is beschikbaar op https://www.dtm.com/de/dtm-trophy.

DTM Trophy sponsor Superdrink

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS