Autosport Internationaal Toerwagens • Autonieuws

'Week van de Awards' voor Louwman Group: "Online vertellen wij het verhaal van onze merken"

Uitgegeven door Johan Vis • 1 december 2018 02:03

Tijdens de Website van het Jaar-verkiezing van Emerce is Toyota.nl uitgeroepen tot de Beste website en Populairste website in de categorie Automotive. Bij de Online Dealer Awards van DTC Media wist Louwman net als vorig jaar drie awards mee naar huis nemen: de vakprijs voor Beste Website en voor Beste Voertuigpresentatie voor auto.nl en de Beste Website publieksprijs voor Louwman Exclusive. Louwman Group ziet hierin een bevestiging dat het met de keuze voor sterke digitalisering op koers ligt.

'Week van de Awards' voor Louwman Group

Toyota.nl grootste showroom van Nederland
Toyota.nl won de publieksprijs voor 'Beste website' waarbij het gaat om de hoogste score op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. De tweede award nam Toyota in ontvangst voor 'Populairste website' met de meeste stemmen van het publiek. Menno Damsté, Manager Digital & Data van Toyota Nederland, vertelt trots: "Toyota.nl is met meer dan 500.000 bezoeken per maand de grootste Toyota showroom van Nederland. We streven er continu naar om het oriëntatie- en keuzeproces van de bezoeker zo waardevol en eenvoudig mogelijk te maken. We zijn trots op de waardering van het publiek!"

Een exclusief kijkje achter de schermen bij LouwmanExclusive.nl
Tijdens de Online Dealer Awards 2018 won het multimediale platform LouwmanExclusive.nl de publieksprijs voor Beste Website. "Online vertellen wij het verhaal van onze merken. Wij steken veel energie in een aantrekkelijke en vernieuwende presentatie", zegt Judith van Pietersom, verantwoordelijk voor online marketing bij Louwman Exclusive. Algemeen Directeur Arjen van Beek voegt daaraan toe: "We geven niet alleen aandacht aan onze merken maar ook aan onze mensen, in de vorm van interviews en persoonlijke portretten. Online gasten krijgen een exclusief kijkje achter de schermen. Onze doelstelling is dat een bezoek aan de online showroom voelt als een bezoek aan de fysieke showroom."

Bij auto.nl moet alles kloppen
De automotive E-commerce organisatie auto.nl won twee Awards: de vakjuryprijs voor Beste website en Beste Voertuigpresentatie. Martijn Bovée, General Manager van auto.nl: "Onze kracht zit in de uniforme kwalitatieve presentatie van alle auto's die we aanbieden. Alles moet kloppen, aangezien onze klanten de auto echt online kopen en de auto dus pas voor het eerst zien wanneer hij thuisbezorgd wordt. Top als de vakjury dit waardeert."

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS