Formule 1

Max Verstappen over samenwerking met Viaplay: "Laat een andere kant van mij zien die vaak onopgemerkt blijft"

Uitgegeven door Bas Kaligis • 7 februari 2024 06:02

Amsterdam - ‘Max Verstappen – Off the Beaten Track’, de nieuwe driedelige documentaire over het leven van Max Verstappen, gaat donderdag 15 februari in première op Viaplay. De exclusieve serie is een vervolg op de veelgeprezen en populaire documentaire ‘Max Verstappen – Anatomy of a Champion’. Kijkers krijgen een bijzondere inkijk in het leven van de drievoudig wereldkampioen buiten de Formule 1-paddock.

Max Verstappen F1 Viaplay

In drie afleveringen maakt de kijker kennis met een andere kant van Max Verstappen, die niet eerder door camera’s is vastgelegd. Iedere aflevering belicht een ander aspect uit het leven van Verstappen buiten het circuit. In een intieme setting is de kijker onderdeel van het andere leven van de drievoudig wereldkampioen. Zijn leven en ongeëvenaard talent reiken veel verder dan de Formule 1-paddock. Zo zet Verstappen een belangrijke carrièrestap als medeoprichter en drijvende kracht achter 'Verstappen.com Racing', waarbij hij te zien is in de rol van mentor en testrijder voor vriend Thierry Vermeulen, tijdens diens voorbereiding op het DTM-kampioenschap. Daarnaast legt de serie zijn passie en toewijding voor simracen met ‘Team Redline’ vast. Tot slot wordt ook zijn zakelijk inzicht onder de loep genomen, waarin hij wordt begeleid door manager Raymond Vermeulen.

Docu Max Verstappen Viaplay

Max Verstappen, drievoudig Formule 1-wereldkampioen: "Samenwerken met Viaplay voor 'Off the Beaten Track' was geweldig. Deze serie laat een andere kant van mij zien die vaak onopgemerkt blijft tijdens de momenten op het Formule 1-circuit. Het biedt een eerlijke en persoonlijke blik op mijn carrière en leven, mijn liefde voor de verschillende vormen van autosport en de mensen die mij inspireren. Ik ben er trots op dat ik samen met Viaplay deze unieke serie heb kunnen maken, waarin ik mijn fans en de kijkers kan meenemen in mijn wereld."

Peter Nørrelund, EVP & Chief Sports & Business Development Officer, Viaplay Group: “Onze samenwerking met Max Verstappen voor ‘Off the Beaten Track’ is het bewijs van onze toewijding om onze abonnees exclusieve en boeiende content van het hoogste niveau te bieden. Deze serie laat een kant zien van Verstappen buiten het Formule 1-circus. Dit gaat niet alleen over racen; het gaat over het onderzoeken van de potentie van een wereldwijd talent. We zijn trots op onze samenwerking met Max en zijn team en blij om deze intieme en meeslepende serie te presenteren aan onze kijkers.”

De eerste aflevering van 'Max Verstappen – Off the Beaten Track’ gaat op donderdag 15 februari in première op Viaplay. Aflevering twee en drie zijn vanaf 22 en 29 februari te zien.

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS