Formule 1

HUGO BOSS en de Formule 1

Uitgegeven door HJ van Keulen • 10 februari 2024 20:22

Het Visa Cash App RB Formula One™ Team is verheugd een nieuw partnerschap met HUGO aan te kondigen, dat dit seizoen van start gaat. Deze samenwerking positioneert HUGO Boss als de officiële kledingpartner van het team, een ongeëvenaarde kans voor het merk om de wereldwijde aantrekkingskracht van F1 te benutten, zowel op als naast het circuit.

HUGO - Visa Cash App RB Formula One™ Team

Vanaf het begin van het F1™-seizoen 2024 zal het HUGO-logo te zien zijn op de racepakken, teamkleding en de auto's. Het partnerschap zal ook buiten het circuit worden voortgezet door het aanbieden van gelimiteerde capsules met gedurfde stijlen met de verfijnde snit van HUGO's kleermakerswerk, maar ook fashion-forward performance wear en stijlvolle fanwear. HUGO zal ook looks ontwerpen en ontwikkelen voor het Visa Cash App RB Team, waaronder formele kleding voor de twee coureurs, Daniel Ricciardo en Yuki Tsunoda, samen met een reeks hoogwaardige race- en reiskleding voor het hele team.

De racekleding ontworpen door HUGO, met grafische branding in felle kleuren en het logo van de kenmerkende metalen stier, bestaat uit waterafstotende softshell-jacks, levendige T-shirts en lichtgewicht stretchbroeken - allemaal gemaakt van technische materialen die klaar zijn voor het circuit. De officiële reisoutfits van het team worden gedefinieerd door de ingetogen, casual coole stijl. Deze relaxte essentials volgen de iconische HUGO-codes, waaronder logo's met metalen stapels en de kenmerkende rode doos.

HUGO - Visa Cash App RB Formula One™ Team

"We zijn zeer verheugd om HUGO te verwelkomen in de Visa Cash App RB-familie als de officiële kledingpartner van het team," zegt Peter Bayer, CEO van het Visa Cash App RB Formula One Team. "HUGO is een merk dat synoniem staat voor stijl en dat in staat is om zelfs de meest bescheiden persoon te verheffen tot de verheven hoogten van sartoriale elegantie. We zijn erg enthousiast over de eerste collectie die binnenkort verschijnt en kijken uit naar een lange en creatieve samenwerking die de Formule 1-esthetiek een boost zal geven. In deze sport draait alles om snelheid en marges, maar expressie en stijl zijn ook cruciaal en gaan hand in hand met succes. Samen met HUGO kijken we ernaar uit om de modevorm van F1 te ontwrichten en de grenzen te herdefiniëren van wat dat betekent, zowel op als buiten het circuit."

"We zijn verheugd om onze betrokkenheid bij de autosport te verdiepen door samen met HUGO de F1 te betreden. Door een partnerschap aan te gaan met het Visa Cash App RB Formula One Team kunnen we op wereldwijde schaal en op een krachtige manier in contact komen met Generatie Z. We kijken ernaar uit om de synergie tussen sport en mode verder te stimuleren en consumenten nieuwe en unieke mogelijkheden te bieden om zich onder te dompelen in het merk HUGO", zegt Daniel Grieder, CEO van HUGO BOSS. "HUGO's intrede in de wereld van F1™ begon met een knal tijdens een spectaculair evenement georganiseerd door Visa Cash App in Las Vegas op 8 februari, waar de auto's en teamkleding met HUGO-logo werden onthuld."

HUGO - Visa Cash App RB Formula One™ Team

Het evenement in Las Vegas bracht meer dan 1.000 gasten samen om getuige te zijn van dit monumentale moment, inclusief energieke optredens van Kendrick Lamar en Baby Keem. Visa Cash App RB-coureurs Daniel Ricciardo en Yuki Tsunoda maakten ook hun opwachting in HUGO-looks, naast andere inspirerende VIP's waaronder Tobi Brown, Reezy, Trevon Diggs, DeAndre Hopkins, Brian Branch, Myles Garrett, Darren Waller, Danny Amendola, Breece Hall, Kayvon Thibodeaux, Zoi Lerma, Baron Schoenvogel, Maurice Kamara, Leonie Wong, Sebastian Moy en Oliver Moy.

"Voortbordurend op de golf van opwinding en betrokkenheid die door fans wordt gegenereerd, zijn we van plan om belangrijke races op de F1-kalender te activeren met spectaculaire merkmomenten. Onze 360°-aanpak zal de HUGO-community toegang bieden tot onvergetelijke fysieke en virtuele ervaringen, product drops, meeslepende pop-up ervaringen en partnerships met talent", aldus Nadia Kokni, SVP van Global Marketing and Brand Communications bij HUGO BOSS. "Omdat F1 een van de snelst groeiende sporten is op social media en geworteld is in de fancultuur, zal HUGO zijn aanwezigheid versterken via emotionele storytelling op alle merkkanalen, terwijl het zijn community uitbreidt met het meest diverse publiek van motorsportliefhebbers wereldwijd."

HUGO - Visa Cash App RB Formula One™ Team

Deze samenwerking belooft HUGO's Gen Z-publiek op te winden en aan te spreken en de sensatie van F1™ te weerspiegelen, de hype te vergroten en de kracht van zowel sport als mode te combineren binnen het kernplatform van het merk: HUGOYourWay.

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS