Formule 1

Aston Martin Aramco Formula One® Team maakt exclusieve deal met de Financial Times

Uitgegeven door HJ van Keulen • 9 februari 2024 13:01

Silverstone - Het Aston Martin Aramco Formula One® Team heeft vandaag een nieuwe samenwerking aangekondigd met de Financial Times (FT), een van 's werelds toonaangevende nieuwsorganisaties op zakelijk gebied. De strategische samenwerking zal waarde creëren voor de twee Britse merken, die beide kunnen bogen op een rijk erfgoed en een gedeelde ambitie voor innovatie. De snelgroeiende sportsector biedt de FT een ongeëvenaarde achtergrond voor het benutten van exclusieve mogelijkheden voor het Aston Martin Aramco Formula One® Team, waarbij belangrijke klanten over de hele wereld bij Grands Prix aanwezig zullen zijn.

Aston Martin Aramco Formula One® Team - Financial Times


Wederzijdse waarde zal ook worden bereikt door middel van een reeks exclusieve wereldwijde activiteiten die worden georganiseerd door Aston Martin Aramco en de FT. Deze activiteiten, die gepland zijn tijdens het komende Formule 1-seizoen, bieden een ongekende kans voor zowel Aston Martin Aramco als het belangrijkste publiek van de FT in Europa, Azië en Amerika om zich te mengen in de spannende sfeer van de F1 en inzicht te krijgen in de dynamische wereld van de autosport. Gerenommeerde sprekers uit de industrie zullen het thought leadership leiden en een aantal van de meest relevante onderwerpen van vandaag bespreken, zoals de rol van opkomende technologieën in de sport en het belang van vrouwelijke vertegenwoordiging in de autosport.

Het logo van de Financial Times zal trots te zien zijn op de AMR24, die op 12 februari zijn debuut maakt op het circuit van Silverstone.

Jefferson Slack, Managing Director - Commercial & Marketing, Aston Martin Aramco Formula One® Team, zei: "Het Aston Martin Aramco Formula One® Team is verheugd om een nieuwe samenwerking aan te gaan met de Financial Times, een publicatie die bekend staat om zijn gezaghebbende berichtgeving over wereldwijde zaken en financiën. Samen werken we strategisch aan de groei en versterking van ons commerciële bereik, waarbij we het hele jaar door samenwerken aan exclusieve activiteiten. De FT is een vertrouwde bron van zakelijke en financiële informatie over de hele wereld en we verwelkomen hen bij Aston Martin Aramco."

Laura Milsted, Global Advertising Director, Financial Times, zei: "We zijn verheugd om samen te werken met het Aston Martin Aramco Formula One® Team gedurende het komende seizoen. De merksynergie tussen Aston Martin Aramco en de FT is onmiskenbaar en we zijn verheugd om deze twee organisaties voor het eerst samen te brengen. Naarmate onze samenwerking zich verder ontwikkelt, zullen we in staat zijn om eersteklas content op het gebied van thought leadership in een uitzonderlijke omgeving aan te bieden aan ons beider commerciële publiek."

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS