Formule 1

Singha Beer koppelt passie aan de Formule 1

Uitgegeven door Casper Bekking • 24 augustus 2013 08:05

Vrijdag 16 augustus jl. heeft Singha Beer 3 winnaars bekend gemaakt van de VIP tickets voor de Formule 1 op Spa Francorchamps van 23 t/m 25 augustus 2013. In de The Thai Box on the beach, de grootste Thaise Beachclub van Nederland zijn de VIP tickets, voor het Formule 1 weekend in Belgie, uitgereikt aan 3 winnaars. De uitreiking werd gedaan door Michael Leussink, Algemeen Directeur van B.E. International Foods, de exclusief distributeur van Singha Beer in de Benelux. Alle winnaars reizen komend weekend naar Spa Francorchamps om de Formule 1 wedstrijd van dichtbij mee te maken.


Eerder op de dag werd het winnende restaurant Mekhong te Delft bezocht om de prijs te overhandigen aan de eigenaar. Een cheque ter waarde van €2000 aan Singha Beer promotie materiaal. De prijs voor het bedienend personeel is overhandigd aan mevrouw Pichasinee, werkend bij Restaurant Mekhong te Delft. Een retour vliegticket naar Bangkok Thailand voor twee personen inclusief verblijf in een exclusief hotel.

Singha Beer koppelt passie voor snelheid aan Thaise Culinaire beleving. Dit sluit aan bij de groeiende populariteit van de Thaise keuken, zowel thuis als in restaurants. De actie van Singha Beer draagt bij aan het voorzichtige herstel dat in de restaurant sector te zien is. Wij helpen ondernemers creatief te zijn in de benadering van de gasten.

Bij de wedstrijd van Singha Beer participeerde een groot deel van alle Thaise restaurants in Nederland en Belgie. Naast restaurant bezoekers zijn in deze wedstrijd ook het bedienend personeel en de restaurant eigenaren betrokken.

Singha Beer Historie:
Singha Beer is het eerste Thais gebrouwen bier, gestart in 1933. Een heerlijk fris biertje dat in de tussentijd uitgegroeid is tot een wereldwijd erkend biermerk. In 1933 begon Praya Bhirom Bhakdi met bier brouwen en opende niet lang daarna de deuren van zijn brouwerij Boon Rawd Brewery in Bangkok. Al in 1920 zag Praya dat bier onder Thaise mensen heel erg populair was. En dat het niet lang meer zou duren voordat Thailand haar eigen bier zou hebben. Hij bestudeerde de brouw technieken in China en Indonesie, daarna vertrok hij naar Duitsland om het vak te leren van Duitse bierbrouwers. Samen met de Duitse professionals kwam Praya erachter dat Thailand het perfecte klimaat heeft om een fris biertje te brouwen. De toenmalige koning van Thailand, Rama VII, hielp om de eerste brouwerij op te zetten.

Singha betekend in het Thais leeuw wat ook terug te zien is in het Singha Beer logo wat een afbeelding is van een gouden leeuw. In Thailand staat Singha Beer niet alleen voor bier, maar is het biermerk onderdeel van de Thaise cultuur. Om mensen buiten Thailand, bijvoorbeeld in Nederland en Belgie, ook de kans te geven op een lekker fris Singha Beer biertje heeft bijna ieder Thais restaurant Singha Beer op de menukaart staan.

Singha Beer wedstrijd:
Singha Beer, heeft in de afgelopen 6 weken restaurant bezoekers de kans gegeven om VIP tickets te winnen voor Formule 1 races op Spa Francorchamps. Dit door middel van het invullen van een wedstrijdformulier, te verkrijgen bij het bestellen van Singha Beer. Maandag 12 augustus jl. heeft de trekking plaats gevonden onder het toeziend oog van een notaris.

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS