Formule 1

Frits van Eerd ziet dat met Max Verstappen en de Jumbo de autosport leeft! "Het is geen geheim dat ik..."

Uitgegeven door Bas Kaligis • 16 mei 2019 05:03 • Print artikel

VEGHEL - Jumbo Supermarkten vindt het erg belangrijk om jong, sportief talent te steunen en is al jarenlang de trotse sponsor van internationale Formule 1-held Max Verstappen. Al vier jaar op rij organiseert Jumbo voor haar klanten de drukbezochte Jumbo Racedagen, waarmee ieder Nederlands gezin de kans krijgt om Max Verstappen en andere wereldtoppers van dichtbij in actie te zijn en op deze manier de Formule 1 zelf te kunnen beleven. “Jumbo vindt het als trotse sponsor van Max Verstappen geweldig dat er een officiële Dutch Grand Prix naar Nederland komt", zei CEO van Jumbo Frits van Eerd.

Jumbo Racedagen

"De Jumbo Racedagen die we samen met Max Verstappen organiseren zijn een groot succes en ze worden erg gewaardeerd door onze klanten. We zijn blij dat wij op deze manier hebben kunnen bijdragen aan de groeiende populariteit van de autosport in Nederland. Jumbo gaat dus zeker ook onderdeel uitmaken van de Dutch Grand Prix!”, aldus Frits van Eerd, CEO Jumbo.

“Het is geen geheim dat ik zelf een groot liefhebber ben van de autosport, net als een steeds grotere groep Nederlanders. Al sinds zijn prille autosportcarrière werken we samen met Max Verstappen en we hebben hem zien groeien van kart-talent tot het grote Formule 1-talent dat hij nu is. Met Max Verstappen en de Jumbo Racedagen leeft de autosport als nooit tevoren in Nederland en zijn jong en oud weer in de ban van de Formule 1. We vinden het dan ook geweldig dat we de Jumbo Racedagen vanaf volgend jaar kunnen integreren in het grootste autosportevent ter wereld.”

Op welke manier Jumbo onderdeel gaat uitmaken van de Dutch Grand Prix wordt nog bepaald. De supermarktketen richt zich momenteel op de aankomende editie van de Jumbo Racedagen, op 18 en 19 mei aanstaande.

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS