Formule 1

CEO van VCARB: "We willen doorgaan en onze steeds groter wordende Gen Z-fanschare aanspreken"

Uitgegeven door HJ van Keulen • 21 februari 2025 13:45

Omdat VCARB ernaar streeft om het F1-team te zijn dat fans over de hele wereld de meeste toegang biedt tot Formule 1, keert het Creator Platform dit seizoen terug met meer mogelijkheden voor degenen die betrokken willen raken. Met een wereldwijde zoektocht naar ontwerpers, fotografen, videografen, DJ's en meer, is het Creator Platform een exclusieve ruimte voor opkomend talent in de creatieve industrie om hun vaardigheden en unieke perspectief te laten zien tijdens een raceweekend, terwijl ze deel uitmaken van het team.

We willen doorgaan en onze steeds groter wordende Gen Z-fanschare aanspreken

Peter Bayer, CEO van VCARB zei: “De afgelopen jaren heeft de Formule 1 zichzelf opnieuw uitgevonden, wat betekent dat de manier waarop ons verhaal wordt verteld en de manier waarop onze fans de sport beleven, aan het veranderen is. Er is een enorme toename van het aantal fans dat misschien niet veel van de sport weet, maar wel enorm geïnteresseerd is in wat er op het circuit en achter de schermen gebeurt. We willen doorgaan en onze steeds groter wordende Gen Z-fanschare aanspreken en geweldige races blijven bieden in combinatie met een beetje plezier, muziek en alternatieve cultuur”.

Garage Sessions begint in Melbourne, een van 's werelds grootste muzieksteden, en nodigt fans uit om de hele nacht door te dansen terwijl de buzz van het eerste raceweekend de stad overspoelt. Het team is op zoek naar een opkomende DJ om een aantal headliners te vergezellen op het feest op vrijdagavond. Sollicitaties zijn nu open bij VCARB.

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS