Formule 1

Alle 100.000 voor Max Verstappen op Zandvoort: "Droom waar kunnen maken"

Uitgegeven door Johan Vis • 6 juni 2016 02:11

Jumbo Supermarkten bezorgde haar klanten op 4 en 5 juni een zinderend weekend tijdens de ‘Familie Racedagen, driven by Max Verstappen’. Het Circuit Park in Zandvoort stond tijdens het zonovergoten weekend helemaal op z’n kop. De wegen er naartoe stroomden al vroeg vol en op de duinen van het circuit stonden duizenden uitgelaten fans. Velen van hen probeerden dichtbij hun nieuwe Formule 1-held, die onlangs op schitterende wijze de F1 Grand Prix van Barcelona won, te komen en een handtekening van hem te bemachtigen. In totaal trokken de Familie Racedagen ruim 100.000 bezoekers, het hoogste bezoekersaantal van de afgelopen tien jaar.


Fans racen met Jumbo
Een paar fans wonnen bij Jumbo de dag van hun leven. Zij raceten tijdens de Familie Racedagen met coureurs Jos Verstappen en Jan Lammers in een speciale Formule-1 two-seater over het parcours. Daan Hutting (25) uit Landgraaf was een van de gelukkigen die mee mocht rijden met Jos Verstappen en de 300 km per uur aantikte: “Sprakeloos, ik sta te trillen op mijn benen. De adrenaline gierde door mijn lijf.”


Frits van Eerd, CEO van Jumbo, over de Familie Racedagen: “De Familie Racedagen waren een ontzettend groot succes. We hebben veel bezoekers kunnen verrassen met spectaculaire shows, en voor een paar van onze klanten hebben we een droom waar kunnen maken met een rit in een Formule-1 two-seater en meet & greet met Max. Jumbo organiseerde de Familie Racedagen om iedereen in Nederland kennis te kunnen laten maken met deze mooie sport, en dat is gelukt!”


Familie Racedagen
Tijdens de Familie Racedagen verzorgde Max Verstappen verschillende spectaculaire demonstraties en maakte hij jong en oud blij met een handtekening en foto. Er waren verschillende races, stunt- en vliegshows, een parade van supercars en veel vermaak voor het hele gezin op het Jumbo Familieplein.


Het race-event werd georganiseerd door Jumbo en Circuit Park Zandvoort in samenwerking met Red Bull Nederland en Verstappen Management. Jumbo is één van de partners van de jonge Formule-1 ster en gaf gratis entreetickets weg voor dit evenement. De supermarktketen biedt haar klanten met de Familie Racedagen een extra beleving bovenop het grootste assortiment, de beste service en de laagste prijs.


Jumbo Supermarkten
Jumbo telt momenteel zo’n 580 winkels, waaronder drie Foodmarkten. Ook zijn er ruim 200 Pick Up Points waar klanten hun online bestellingen kunnen ophalen en bezorgt de supermarktketen boodschappen aan huis. In alle winkels én online wordt de unieke Jumbo formule gevoerd (beste service + grootste assortiment x laagste prijs) en kunnen klanten vertrouwen op de 7 Zekerheden. Door de klant altijd centraal te zetten, is het familiebedrijf één van de best gewaardeerde supermarktketens. Niet voor niets is Jumbo onlangs voor de vijftiende keer door GfK uitgeroepen tot beste supermarkt van Nederland. Door de overname van Super de Boer in 2009 en van C1000 in 2012 is Jumbo uitgegroeid tot het tweede supermarktbedrijf van het land.



 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS