Formule 1

#NotTheAusGP en #NotTheBahGP trok maar liefst 4,6 miljoen kijkers

Uitgegeven door Bart • 28 maart 2020 11:08

Veloce Esports kende in tijden van weinig motorsportactie een kickstart met de virtuele races onder de naam NotTheGP. De Esports races in Australië en Bahrein leverde een record aantal kijkers op en werden in diverse landen trending topic op social media. Veloce heeft nu MPA Creative en MPA Commercial aan zich verbonden voor een betere PR en communicatie.

NotTheGp Verstappen


Vanaf de start van #NotTheGP wist Veloce onder meer F1-coureur Lando Norris vast te leggen. MPA gaat proberen de Esports nog verder uit te bouwen en een nog breder publiek aan zich te verbinden. "We kijken er enorm naar uit om ons te mengen in de gaming revolutie", zegt MPA-directeur Simon Melluish. "Veloce heeft een geweldige line-up samengesteld met getalenteerde racers, YouTubers en andere celebrities. Samen trekken ze vele fans aan."

#NotTheAusGP en #NotTheBahGP trok op social media als YouTube en Twitch maar liefst 4,6 miljoen kijkers.

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS