Formule 1

Max Verstappen commercieel succes? Is Lammers Max te snel af...?

Na het behalen van diverse prijzen in de Formule 1 is Red Bull Racing coureur Max Verstappen nu ook genomineerd voor de prestigieuze commercial-award de Gouden Loeki. Twee reclames van Jumbo-Supermarkten waarin Max Verstappen de hoofdrol vertolkte, maken kans op de Ster Gouden Loeki, de prijs voor de beste reclamespot van 2016. De eerste genomineerde is de Thuisbezorgd-commercial waarin Max met zijn Formule 1-bolide vliegensvlug de online bestelde boodschappen bezorgt bij acteur Frank Lammers. Het tweede spotje met Max dat meedingt naar de prestigieuze prijs, is dat voor de Familie Racedagen, waarin Frank Lammers probeert om Max te snel af te zijn tijdens het boodschappen doen. Eerdere winnaars van deze award zijn, Heineken, Albert Heijn en Telfort.






Verstappen werd eerder dit jaar al verkozen tot sportman van het jaar 2016. Op het jaarlijkse FIA Prize Giving evenement in december 2016 ontving de snelle Nederlander al de trofee voor 'Action of the Year', en net als vorig jaar na zijn debuutseizoen in de Formule 1 won hij ook de 'Personality of the Year'-award.