Formule 1

Williams haalt miljoenen binnen met deal

Uitgegeven door Johan Vis • 27 november 2014 19:50

Het Williams F1 Team heeft een meerjarig sponsorcontract getekend met Unilever. Het wereldwijde consumptiegoederen bedrijf zal Rexona inzetten als merk op de Williams Mercedes FW37, waarbij het logo van het deodorantmerk te zien zal zijn op de sidepods, voorvleugel en voorwielophaning. Eerder stond Rexona al eens als merk op de Formule 1 bolide van het Lotus F1 Team.


"We zijn verheugd om te melden dat we een lange termijn samenwerking aangaan met een bedrijf van wereldformaat, Unilever. Williams heeft een grote geschiedenis van samenwerkingen met consumentenmerken om hun wereldwijde bereik te verbreden. We streven allebei naar duurzaamheid en zullen het Williams Advanced Engineering gebruiken om energie-efficiënte technologieën aan te pakken. "

Williams Martini Racing kende een succesvol Formule 1 seizoen in 2014. Zowel Felipe Massa als Valtteri Bottas finishten de laatste Grand Prix op het podium en stelden daarmee de derde positie in het constructeurskampioenschap veilig.

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS