Formule 1

LIVERY: Nieuwe sponsor voor Lotus F1 Team

Uitgegeven door Casper Bekking • 29 augustus 2014 09:24

Het Lotus F1 Team heeft een nieuwe sponsor binnen: Hisense. De Chinese elektronica-fabrikant zich richt op TV’s, huishoudelijke apparatuur en mobiel communicaties. Het logo van het Chinese bedrijf staat op de sidepot van de Lotus E22 tijdens de race in Grands Prix van Italië en Amerika. Het logo staat daarentegen in Abu Dhabi op de airbox.



Lotus F1 Team CEO Matthew Carter reageert dat het een groot compliment is dat het Hisense zijn team heeft gekozen als onderdeel van haar wereldwijde promotie. De Brit vertelt: “We zijn blij dat Hisense heeft gekozen voor het Lotus F1 Team om door te gaan met het verbeteren en versterken van haar wereldwijde ontwikkeling. In het hoofdkantoor in China, heeft Hisense enorme ontwikkelingen getoond en de wereldwijde uitbreiding als een uitdagend merk, iets waar het Lotus F1 Team zich in herkent als we doorgaan met het de uitdaging op het circuit.”

“Hisense toont dat het de waarde van sportmarketing op verschillende momenten en heeft het Lotus F1 Team geïdentificeerd als een sleutelpartner in de groei van Hisense, wat een groot compliment is.”

Dr. Lin Lan, vice-president van Hisense voegt hier nog aan toe: “Het toetreden tot het Lotus F1 Team tijdens de Italiaanse, Amerikaanse en Abu Dhabi Grand Prix is een opwindend vooruitzicht. Met het groeien van het wereldwijde bewustzijn van ons merk, richten we ons op bewezen partnerschappen, waarvan we weten dat ze leveren. De Formule 1, en in het bijzonder het Lotus F1 Team, heeft groot potentieel en we kijken uit naar de samenwerking in de komende maanden.”

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS