Formule 1

Formule 1 in de etalage in China: "Onderdeel laten uitmaken van Chinese cultuur"

Uitgegeven door Daan Daniels • 5 juli 2017 14:51

De Formule 1 gaat er nog meer aan doen om bekender te worden in China. Daarvoor ondertekende de eigenaar Liberty Media een contract met marketing bureau Lagardere Sport and Entertainment. Doel is om de autosport populairder te maken in China, meer toeschouwers te trekken en zorgen voor meer entertainment.

Max Verstappen F1


Sean Bratches, de commerciële man van de Formule 1: “Ik ben trots op de sterke band tussen de Formule 1 en de Aziatische motorsport. Hopelijk kunnen we gaan zorgen voor een mooie beleving, de fans nog meer betrokken maken en zo zorgen dat de Formule 1 nog meer impact maakt.”

Andrew Georgiou van Lagardere: “Met de partnerschap met Formule 1 willen we samen een beter show voor de Chinezen gaan ontwikkelen, fans meer betrokken krijgen en uiteindelijk bekendste sport ter wereld onderdeel uit laten maken van de Chinese cultuur.”

 

MEER NIEUWS...

Babe-box

Xtra

COLUMNS